Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Jutranja tabletka


Vprašanje:

Pozdravljeni,

imam vprašanje glede jutranje tabletke. Vzela sem jo 6. maja, menstruacijo sem nato dobila 13. maja in se mi še ni končala. Je to običajno, bi me moralo skrbeti?

Hvala za odgovor in lep pozdrav!

Odgovor:

Pozdravljeni,

to je pogosto. Ta tabletka je hormonska in zaniha hormone, zato krvavitev. Zato tudi ni priporočljivo pogosto jemanje.

Lep pozdrav!
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.