Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Zdravljenje aken s tabletami


Vprašanje:

Mozolji Pozdravljeni,

stara sem 22 let in pred  štirimi leti sem se zdravila s tabletami proti aknam, ki se jih dobi na zdravniški recept. Po pol leta so mozolji izginili in je bil mir kakšno leto. Sedaj so se mi spet pojavili. To me zelo moti. Bila sem zoper pri dermatologu, ki mi je tablete ponovno predpisal. Zanima me, če jih je priporočljivi ponovno jemati, ker sem jih že jemala? Vem tudi, da vplivajo na nosečnost, vendar še nimam v načrtu otroka. Ali je boljše, da začnem uporabljat takšno kontracepcijo, ki bo vplivala na kožo?

Najlepša hvala za odgovor!

Odgovor:

Pozdravljeni,

menim, da je boljše, da ponovite zdravljenje s tabletami, saj le te ne vplivajo na kasnejšo nosečnost. Če se akne zdravi s hormonskimi tabletkami s kontracepcijskim učinkom je običajno, da se po ukinitvi akne ponovno začasno pojavijo. Sicer pa je najboljše, da vsa vprašanja, ki se vam porajajo postavite svojemu dermatologu, ki vam bo gotovo znal najbolje pomagati.

Lep pozdrav!
 Nastja Lazar, dr. med.

Aktiven

Nastja Lazar, dr. med.

Kožne bolezni

Viva strokovnjak trenutno ni na voljo za vprašanja. Lahko si izberete drugega, ali pa poskusite kasneje.