Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Nasveti za vroče poletje

Za brezskrbno poletje

Poletja ste se že popolnoma navadili. V resnici ste ga že siti, saj prinaša vse polno neprijetnosti. Nenehno ste žejni, včasih se vam zvrti od vročine, sončnih opeklin se nikakor ne morete znebiti, vsako kopanje pa se žalostno konča z vnetim ušesom.

 

Dehidracija
Poleti morate popiti vsaj dvakrat toliko tekočine kot v drugih letnih časih. Vsak dan morate popiti vsaj osemnajst kozarcev vode - in počutili se boste odlično. Znebili se boste večne žeje, hladna (ne ledeno mrzla!) voda pa vas bo osveževala v peklenski vročini. S športom se ukvarjajte pred enajsto dopoldne in po četrti popoldne. Pred vadbo popijte dva kozarca vode, med vadbo pa pijte vsaj vsakih dvajset minut.


Vročinska izčrpanost

Spoznali jo boste, ko vas bo sredi vročega dne začela boleti glava ali se vam bo vrtelo. Če se vam to primeri, nemudoma sedite v senco ali hladen prostor in popijte kozarec tekočine. Nikar ne nadaljujte z opravili, ki ste jih počeli predtem, dokler se počutje ne izboljša, saj s tem utegnete celo ogroziti življenje. Vsega se lotevajte zmerno, naj se vam ne mudi. Ne izpostavljajte se po nepotrebnem soncu in vročini ter popijte dovolj tekočine.

Boleče uho
Najpogostejša poletna bolečina je posledica vnetja ušes. Vsakič, ko si pri kopanju zmočite ušesa, jih temeljito obrišite z brisačo. Če začutite rahlo bolečino, jo poskusite odpraviti s kapljicami domače izdelave. Pripravite enakomerno mešanico alkohola in belega vinskega kisa ter jo vtrite v boleče uho. Če bolečina ne mine, nemudoma obiščite zdravnika!

Poškodbe
Poletje je letni čas poškodb. Preprečite jih lahko le z vadbo, saj le-ta odpravlja nespretnost. Če ste se ukvarjali s športom vse leto, s poškodbami, kot so zvini in boleče mišice, nimate težav. Če ste med zamudniki, čimprej nadomestite zamujeno!

Žulji
Najlažje jih preprečite, če nosite bombažne nogavice, to pa, žal, za ženske poleti ni primerno. Če vas ožulijo čevlji, lahko uporabite trik maratoncev - na žulj nanesite nekaj vazelina. Žulja nikakor ne smete predreti, saj bi s tem omogočili okužbo. Do te pa vseeno lahko pride in v takšnem primeru morate nemudoma obiskati zdravnika.

Sončne opekline
Preprečite jih tako, da se vsak dan namažete s kremo, katere zaščitni faktor naj znaša najmanj 8. Če ste izpostavljeni soncu, morate plast kreme obnoviti vsaki dve uri, če pa se znojite ali ste v vodi, pa uporabljajte vodoodporne kreme. Pomembno je tudi, da se izogibate najmočnejšemu soncu. Če vas je že opeklo, priporočamo senco, vsaj dokler se koža ne pozdravi.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

poletje , dehidracija , vnetje ušesa , poletna nega , športne poškodbe , sončenje

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.