Sedem nasvetov za prehrano žensk s PMS

  • NN
  • torek, 28. oktober 2014
(Foto: Jupiterimages)

  • Zmanjšajte količino kofeina in alkohola, saj boste tako imeli manj težav z živčnostjo, utrujenostjo, depresijo in glavobolom.
  • Zmanjšajte vnos soli, saj sol še poveča zadrževanje tekočine v telesu.
  • Jejte hrano, bogato s kalcijem; tako boste ublažili otekanje in spremembe razpoloženja.
  • Uživajte sestavljene ogljikove hidrate, saj boste tako povišali raven serotonina. Odlična izbira je polnovredni kruh s semeni.
  • Jemljite multivitaminski pripravek, vendar se izogibajte prevelikim odmerkom.
  • Uporabljajte zdravilno rastlino dong qual, ki odpravlja simptome PMS.
  • Povečajte vnos soje, ki vsebuje naravne estrogene, saj ti pomagajo ublažiti hormonsko neravnotežje.

Boštjan Kersnič

Boštjan Kersnič dr. med. spec. nefrolog

Postavi vprašanje

Luka Hren

Luka Hren diplomirani kineziolog in gibalni terapevt Diplomirani kineziolog, Fakulteta za šport, magistrski študij Kinezioterapija

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki