Skrij
< >
 

 

A- A A+

Ali otroci zaradi videoiger pojedo več?

(Foto: Jupiterimages)

Že po eni uri igranja videoiger, bo mladostnik pojedel več hrane v nadaljevanju dneva, je ugotovila manjša študija, objavljena v American Journal of Clinical Nutrition. Raziskava je preučevala 22 normalno težkih mladostnikov, pri kateri so ugotovili, da so pojedli večje kosilo, četudi so pred igranjem videoiger, pojedli že en obrok. Dodatno vnešenih kalorij, so še dodali znanstveniki, niso uspeli pokuriti med igranjem igrice.
V povprečju je vsak mladostnik v telo vnesel 163 kalorij več v primerjavi s tistimi dnevi, ko niso igrali igrice. Kakšne bi bile lahko še posledice te ugotovitve, ostaja še neznano, se pa rezultat te raziskave pridružuje raziskavam, ki so preučevali povezavo z gledanjem televizije in debelostjo.

Ni še povsem jasno, zakaj so fantje pojedli več tisti dan, ko so igrali videoigri, saj njihova lakota ni bila večja, prav tako se niso povečale ravni hormonov za apetit. Predpostavljajo pa, da je povečan vnos kalorij povezan z blagim stresom, ki so ga doživeli med igranjem.

Ugotovitve raziskave bi bilo potrebno prenesti še v realno življenje, v katerem najstniki običajno z igralnimi konzolami preživijo veliko dalj časa, ne le eno uro na dan. Kljub temu da dejanske posledice še niso znane, znanstveniki že sedaj opozarjajo, naj starši skušajo otrokom omejiti čas igranja igric in gledanja televizije na maksimalno dve uri na dan ter »sedeče« ure nadomestijo s fizičnimi aktivnostmi.


Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

otroci , videoigre , televizija , vnos kalorij , obrok , hrana , najstnik , prehrana najstnikov

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.