Hujšajte z jajci za zajtrk

  • TK
  • petek, 03. december 2010
(Foto: Diana Anđelić)

Čeprav se sliši še tako nenavadno, je hujšanje z jajci eden najbolj enostavnih način za izgubo telesne teže, zato ga ne gre podcenjevati.

Začetek dneva z zajtrkom iz jajc, namesto z drugimi živili (na primer belo pecivo, žitarice …) enake kalorične vrednosti poveča možnost za izgubo telesne teže pri pretežkih osebah, kaže ameriška študija.

V primerjavi z enako kaloričnim zajtrkom iz drugih živil zajtrk z jajci vzbudi večji občutek sitosti. Jajca imajo 50 odstotkov večji indeks sitosti kot klasičen zajtrk, denimo žitarice. Pri sodelujočih v raziskavi so tisti, ki so zajtrkovali jajca, imeli v primerjavi s kontrolno skupino višjo raven sitosti in so zaužili 164 kalorij manj med kosilom oziroma 400 kalorij manj 36 ur po zaužitju jajc.

Razlog za sitost po zajtrku iz jajc je povezan z visoko vsebnostjo beljakovin v jajcih, a tudi s kalorično vrednostjo maščobe, ki je pri zajtrku z jajci večja kot pri kontrolni skupini. Pri trenutnem stanju debelosti v družbi ima 400 kalorij na dan manj pomemben vpliv na zdravje, za navaden zajtrk z jajci pa ne potrebujete veliko truda – in še poceni je.