Skrij
< >
 

 

A- A A+

Gazirane pijače k debelosti prispevajo tretjinski delež

(Foto: Jupiterimages)

Čeprav zdravniki že dolgo predvidevajo, da obstaja povezava med pitjem brezalkoholnih gaziranih pijač in debelostjo, so šele nedavno opravili prvo študijo, ki ta sum tudi potrjuje. Raziskava, ki je zajela več kot 40 tisoč ljudi, je pokazala, da je pri odraslih osebah, ki vsak dan popijejo vsaj eno gazirano pijačo, tveganje za debelost za 27 odstotkov večje kot pri ljudeh, ki ne uživajo tovrstnih napitkov, in sicer ne glede na prihodke in etnično pripadnost. Znanstveniki poudarjajo, da ljudje brezalkoholne gazirane pijače pijejo kot vodo, toda v nasprotju z vodo te pijače vsebujejo veliko sladkorja in kalorij. Še posebno skrbi podatek, da kar 41 odstotkov ameriških otrok in 62 odstotkov najstnikov vsak dan popije vsaj eno brezalkoholno gazirano pijačo.
 

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

debelost , kalorije , sladkor , pijača , študija , raziskava , gazirane pijače , brezalkoholno

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.