Skrij
< >
 

 

A- A A+

Fižol proti holesterolu

(Foto: Diana Anđelić)

Pol skodelice kuhanega fižola na dan je pomagalo prostovoljcem zmanjšati raven skupnega holesterola. V raziskavi je sodelovalo več kot 80 prostovoljcev, starih od 18 do 55 let.

Polovica jih je bilo zdravih, medtem ko je imela druga polovica vsaj dva simptoma presnovnega sindroma (kombinacija stanj, ki kažejo na tveganje za nastanek srčno-žilnih bolezni).

Polovica udeležencev raziskave je ob običajni prehrani tri mesece uživala po pol skodelice kuhanega suhega fižola na dan, medtem ko je druga skupina namesto fižola jedla piščančjo juho. V skupini, ki je jedla fižol, so rezultati meritev pokazali zmanjšanje ravni holesterola, ne glede na to, ali so bili prostovoljci pred testiranjem zdravi, ali pa so imeli simptome presnovnega sindroma. Mehanizem, s katerim fižol vpliva na znižanje ravni holesterola, še ni znan.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

fižol , juha , holesterol , bolezni srca in ožilja , stročnice , raziskava , presnovni sindrom , raven holesterola

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.