Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Kateri vitamin pomaga, da se bolje spomnimo sanj?

Da bi lucidno sanjali, si moramo najprej redno in dobro zapomniti sanje. To bi lahko dosegli z zvišanjem vnosa vitamina B.
Da bi lucidno sanjali, si moramo najprej redno in dobro zapomniti sanje. To bi lahko dosegli z zvišanjem vnosa vitamina B.

Včasih se zbudimo in se nam svita, da se nam je kaj zanimivega sanjalo, pa se že takoj zjutraj tega le še bledo spomnimo. Morda pa je znanstvenikom uspelo odkriti način, kako bi se jih bolje spomnili.
Revija Perceptual and Motor Skills je objavila rezulatate dvojno slepe naključne študije, ki ugotavlja, da so si tisti, ki so jemali visoke odmerke vitamina B6 pred spanjem, bolje zapomnili svoje sanje. Sodelujoči so poročali, da so bile sanje bolj jasne, da so si jih lažje zapomnili ter da spomin nanje ni tako hitro zbledel. Vitamin B6 ni vplival na bizarnost, živopisnost ali barvo sanj niti na druge vidike njihovih spalnih navad. Povprečno preživimo šest let življenja med sanjanjem in če bi se jih naučili upravljati, bi lahko postal ta čas veliko koristnejši.

Ko se v spanju zavedamo, da sanjamo, to imenujemo lucidno sanjanje, ki ima številne potencialne koristi, od zdravljenja fobij, premagovanja nočnih mor do reševanja kreativnih problemov. Da bi lucidno sanjali, si moramo najprej redno in dobro zapomniti sanje. To bi lahko dosegli z zvišanjem vnosa vitamina B. Najboljši so seveda naravni viri: najdemo ga v celovitih žitih, stročnicah, bananah, avokadu, krompirju, špinači, mleku, jajcih, siru, rdečem mesu ter ribah. Sanje si težko zapomnimo, ker možganski procesi, ki omogočajo nastanek dolgoročnega spomina, ponoči niso aktivni.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

sanje , b kompleks

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.