Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Želite pokuriti več maščobe? Stradajte!

V prvih 12 urah stradanja telo porablja glikogen oziroma sladkor iz organizma, medtem ko po 12 urah začne kuriti nakopičene maščobe.
V prvih 12 urah stradanja telo porablja glikogen oziroma sladkor iz organizma, medtem ko po 12 urah začne kuriti nakopičene maščobe. (Foto: Shutterstock)

Hujšanje lahko pospešite, če celotni dnevni vnos kalorij omejite na obdobje šestih ur.
V zadnji študiji se je pokazalo, da so ljudje, ki so celodnevni vnos hrane pojedli med 8. in 14. uro, pokurili do šest odstotkov več maščobe v primerjavi s tistimi, ki so svoje obroke razporejali čez ves dan do 20. ure. V prvih 12 urah stradanja telo porablja glikogen oziroma sladkor iz organizma, medtem ko po 12 urah začne kuriti nakopičene maščobe. Čeprav se šest odstotkov morda ne zdi veliko oziroma statistično pomembno, nameravajo s študijo nadaljevati.

Toda ob tem so odkrili, da so ljudje, ki so jedli v obdobju šestih ur, redkeje občutili napade lakote v primerjavi z ostalimi. Razlogi za to niso povsem jasni, a predvidevajo, da je glavni »krivec« poželenje in tudi uživanje nezdrave hrane in prigrizkov v večernih urah, kar je največja napaka pri hujšanju. Poudariti je potrebno, da je tovrstno stradanje primerno zgolj za zdrave ljudi in nikakor ne tudi za otroke, nosečnice in kronične bolnike.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

hujšanje

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.