Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Suhe fige in slive proti zlomu

(Foto: Shutterstock)

Ženskam po 50. letu starosti strokovnjaki priporočajo vnos okoli 1.200 mg kalcija dnevno. Pol skodelice suhih fig ga vsebuje 120 mg, pol skodelice tofuja pa tudi do 400 mg.
To so le nekatera živila, ki jih kot odličen naravni vir kalcija ne omenjamo pogosto, a jih lahko v svojo vsakodnevno prehrano uvrstite že danes. Fige in slive so ob tem bogate tudi z magnezijem in fosforjem, ki skupaj s kalcijem zmanjšujejo možnost za zlom kosti. Pomaga tudi, če vsak dan uživate zeleno zelenjavo, zlasti ohrovt, kitajsko zelje in brstični ohrovt. Spomnimo, da se 99 odstotkov kalcija v človekovem telesu nahaja prav v kosteh, iz katerih jih organizem potegne, če mu ga primanjkuje. S kakovostno prehrano lahko poskrbimo, da se to ne zgodi.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

kalcij , suho sadje

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.