Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Ne hujšam več...

Citiraj
Naredila sem spremembo v svoji glavi in se po nekajletnih neuspešnih shujševalnih dietah sprijaznila s svojimi odvečnimi kilogrami. Kaj pa vi?
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Tudi jaz več ne hujšam,sedaj telesno težo vzdržujem s primerno prehrano in dovolj gibanja.Pred leti, ko sem imel kar 20 kilogramov preveč, pa sem se resno lotil hujšanja tudi v smislu "premika" v glavi in popolnima spremenil moje preje zelo nezdrave prehranjevalne navade.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Veš, kaj, draga Irena, sama sem po letih brezuspešnega dietiranja, jo-jo efektov, pridobljenih in izgubljenih kilogramov, sekiranja in slabe volje, razpokane kože in nezadovoljstva s samo sabo končno le ugotovila, da nobena dieta na tem svetu ne pomaga, dokler človek sam v sebi ne poštima stvari. Dokler se ne sprejmeš takega kot si, dokler se res ne začneš spoštovati in imeti rad, zares rad, je vsaka dieta uspešna le na kratek rok. Ker potem slej ko prej udarijo ven vzorci in mehanizmi zasvojenosti, kamor te pripeljejo nerešene stvari iz življenja in začneš spet iskati tolažbo v hrani. Zato je treba razpucat s problemi, ki te zares težijo (debelost je samo zunanji simptom, ne pa vzrok težavam), potem pa se tudi prehranjevanje normalizira. zato sama nočem slišati več za nobeno dieto. zanima me samo še DOBRO POČUTJE. Do njega poskušam prihajati na več načinov: s terapevtsko hojo, kot jo sama poimenujem, z umirjanjem, s tem, da se vsak dan vprašam, kaj LEPEGA se mi je tisti dan zgodilo in se vsak dan zahvalim za vse, kar mi je prišlo na pot. Sploh nisem suha, debela pa tudi ne, pomembno pa je, da se počutim BOLJE. In to je to, kar v končni fazi šteje. Ali ne?
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Ja, v bistvu rabiš narediti zelo malo (pa vendar tako veliko). Predvsem ti priporočam, da pregledaš svoj jedilnik in rekreacijo. Če hočeš uspeti, moraš imeti oboje. Je pa tako kot je napisala Roza: Najprej v glavi. Ampak, nikar se ne lotevaj še ene diete. Poštimaj prehrano in začni z gibanjem. Najdi si šport, ki ti je všeč (meni na primer je zelo všeč gorsko kolesarjenje in se mi ni težko zmotivirati, da odpeljem furico ali 2). Naslednja stvar, ki jo moraš urediti, je prehrana. Kar pomeni predvsem, da si zrihtaš dovolj zdrave obroke z dovolj visokim deležem beljakovin in s čim manj enostavnimi ogljikovimi hidrati. Poizkusi tudi zamenjati bolj mastne izdelke z manj mastnimi. Zelo ti priporočam, da vsaj za nekaj časa preideš na 5 obrokov dnevno z ustreznim številom kalorij in sestavo. Sam sem pri hujšanju vsaj nekaj časa uporabljal tehtnico in štel kalorije, kar mi je dalo ustrezen občutek, koliko smem in moram pojesti. Ne boš verjela, ampak v tistem času sem izgubil 5 kg mesečno brez težav in z minimalno izgubo puste mase, sedaj pa že več kot 6 mesecev brez posebnih naporov držim težo (se pa še vedno kar se da izogibam prehranjevanju zunaj, ker je hrana v restavracijah večinoma povsem obupna). In še nekaj: Nikar ne izpuščaj zajtrka oziroma imej čim bolj redno prehrano. Več manjših obrokov dnevno te bo enostavno navadilo, da ne ješ preveč na enkrat (sčasoma se ti želodec malo skrči). In izogibaj se sladkim pijačam, ki so primerne samo med treningom in jih zamenjaj z vodo. To je več ali manj vse, kar rabiš narediti. Kilograme pa spremljaj le občasno ali sploh ne. Kar se videza tiče, naj ti bo vseeno, kar se počutja, nikakor. Mene je že pošteno dajalo (kratka sapa ponoči), zato sem se tudi odločil za znižanje teže. Sedaj se počutim bolj ali manj normalno.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Patrice je vso zadevo naštudiral v nulo, vidim:) In se s tabo tudi strinjam, poudarila pa bi še nekaj, kar nas pri hujšanju, ko se zanj odločiš, vedno tepe: vsi hočemo instant rešitve za grehe, ki so se nam nabirali leta. Zato sama še enkrat pravim: najti je treba način življenja, ki ga lahko furaš vse življenje in ob katerem se ne počutiš kot žrtev. Naj bo dieta sestavljena tako, da je uporabna za večno in da vključuje vse jedi, ki jih ima nekdo rad. Pomembno je le urediti si prehrano. Kot pravi Patrice: nikoli spuščati zajtrka in ostalih obrokov, a je treba uravnotežiti količino in zraven začeti gibati. Teža se ob tako spremenjenem načinu življenja začne uravnavati sama. Morda ne že v prvem mesecu, v letu, dveh pa zagotovo. Potrpežljivost je tukaj zelo dobrodošla.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Hm, sama sem kar naenkrat začela izgubljati kilograme, ko sem se nehala sikirati...pa to na vseh področjih življenja...še pred tem pa sem obiskala bioenergetičarko, ki mi je marsikaj razložila...
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Indijanka, nam lahko zaupaš kaj ti je razložila bioenergetičarka?
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Hvala za odgovor, torej gre za čustveno prenajedanje. Lahko pomaga tudi dober psihoterapevt.
Na vrh Sledi ZS Objavi