|
Konrad Ajster
profesor
Pridružil/a:
petek, 28. januar 2011
Prispevkov:
207
|
Citiraj
sreda, 01. junij 2011
ob
22:26
Čudim se medicini, zakaj lahko vse narediti za gašenje požara in nič ne razmišlja, kako do požara sploh lahko pride!?
Tista simbolično opozorila o alkoholu in kajenju, delujejo kod streljanje v noč! Dokazujejo samo s statističnimi podatki, ki pa jih znanost nebi smela jemati za dejstva, ker so ti podatki lahko le neko povprečje in ne izvorna informacija nekega procesa, ki naj bi bil proces za nastajanje obolelosti in končno tudi rakasto obolenje določenega dela telesa!
Osebno lahko jamčim, da obolelost ali bolezen nekega dela telesa lahko nastane le na osnovi povišane količine negativnega /škodljivega sevanja, ki je največkrat naravno, ali pa tudi v kombinaciji ioniziranega sevanja, kar pa se največ lahko navzame v postelji, lahko pa tudi na delovnem mestu!
Jamčim tudi, da če sta ta dva bivališča brez negativnega sevanja, človek nikoli nebo zbolel za nobeno od bolezni!
Na osnovi moje metode: "Biotronika nova veda", je možno nevtraliziranje vsh teh škodljivih mest, kar do sedaj človeštvu še ni bilo dano!
Moj pozdrav!
|
Na vrh
|
Sledi
Objavi
|
|
Anubis
profesor
Pridružil/a:
ponedeljek, 02. avgust 2010
Prispevkov:
137
|
Citiraj
ponedeljek, 06. junij 2011
ob
10:31
Oprosti, ampak v "vse narediti za gašenje požara in nič ne razmišlja, kako do požara sploh lahko pride" ni profitabilnosti. Tako pač kapitalizem ne deluje.
Tudi jaz se strinjam da bil bilo bolj učinkovito preprečevati kot v nedogled zdraviti. Ampak hej, kje bi potem služila farmacija...
|
Na vrh
|
Sledi
Objavi
Uredil Anubis dne
ponedeljek, 06. junij 2011
ob
10:32
|
|
Konrad Ajster
profesor
Pridružil/a:
petek, 28. januar 2011
Prispevkov:
207
|
Citiraj
torek, 07. junij 2011
ob
22:49
[quote"Anubis je napisal/a: Oprosti, ampak v "vse narediti za gašenje požara in nič ne razmišlja, kako do požara sploh lahko pride" ni profitabilnosti. Tako pač kapitalizem ne deluje. Tudi jaz se strinjam da bil bilo bolj učinkovito preprečevati kot v nedogled zdraviti. Ampak hej, kje bi potem služila farmacija.
Priznam tudi ti imaš prav, sicer bi lahko nekoga zanimalo, kako do preventive pa so raje tiho, ker imajo tako večje koristi!
|
Na vrh
|
Sledi
Objavi
|
|
Anubis
profesor
Pridružil/a:
ponedeljek, 02. avgust 2010
Prispevkov:
137
|
Citiraj
sreda, 08. junij 2011
ob
09:49
Preventiva je verjetno zdrava prehrana (čim bolj naravno, brez barvil,...) in življenje na sploh.
Vprašanje koliko je tudi zdrav zrak ki ga vdihavamo in tako naprej ...
Tako daleč smo pač prišli.
|
Na vrh
|
Sledi
Objavi
|
|
Konrad Ajster
profesor
Pridružil/a:
petek, 28. januar 2011
Prispevkov:
207
|
Citiraj
sreda, 08. junij 2011
ob
23:06
[quote"Anubis je napisal/a: Preventiva je verjetno zdrava prehrana (čim bolj naravno, brez barvil,...) in življenje na sploh. Vprašanje koliko je tudi zdrav zrak ki ga vdihavamo in tako naprej ... Tako daleč smo pač prišli.
Zrak je lahko relativno škodljiv, ko je na deželi še naraven, medtem pa v kakšnem velemestu ob semaforju, je vsekakor dovolj škodljiv če dalj časa tam živimo!
Veliko bolj pa je škodljiva nenaravna hrana, še posebej iz Nemčije, škodljiva pa so tudi stanovanja in postelje ki oddajajo škodljivo energijo, zaradi katere dejansko lahko nastane bolezen, ker bolezen nikoli ne pride kar sama, vedno jo povabijo negativna sevanja, ki so lahko ionizirana ali pa naravna pa če uporabljamo še nenaravno hrano, se več ne more naše telo upirati bolezni!
|
Na vrh
|
Sledi
Objavi
|
|
Anubis
profesor
Pridružil/a:
ponedeljek, 02. avgust 2010
Prispevkov:
137
|
Citiraj
četrtek, 09. junij 2011
ob
07:58
Mogoče bi veljalo omeniti notranji dejavnik. Če verjamem da bom zbolel, bom verjetno res.
|
Na vrh
|
Sledi
Objavi
|
|
Konrad Ajster
profesor
Pridružil/a:
petek, 28. januar 2011
Prispevkov:
207
|
Citiraj
četrtek, 09. junij 2011
ob
20:52
[quote"Anubis je napisal/a: Mogoče bi veljalo omeniti notranji dejavnik. Če verjamem da bom zbolel, bom verjetno res.
Ali lahko psihična nestabilnost in obup ogrozi zdravje?
Tudi to imate prav!
Človek ima v sebi- medicinci ga imenujejo obrambni sistem, ki pa je mnogo bolj zahteven/raznovrsten, za lažje predstavljanje: kot neka vojaška struktura, ki vsebuje vse mogoče sisteme za bojevanje s svojimi nasprotniki/bolezni in človekov um ter njegova podzavest, kot najvišje komandno telo, lahko dajejo svoji vojski podporo in jih bodrijo o sigurni zmagi, se bo telo s tem, laže ozdravilo, kot pa če vrhovna komanda/ um ugotovi svojo nemoč/kapitulacijo, se takrat vojska razpade/obrambni sistem peša in takrat bolezen prevzame nadzor nad telesom ko je malo možnosti za ozdravitev, takrat nastaja podzavestni obup in telesne celice/ kod vojne enote odmirajo in ko padejo na število 18 milijard, človekovo telo ugaša, ker ima premalo življenjske energije od, zato namenjenih celic, za delovanje najnujnejših funkcij telesa!
To je tudi en razlog za pešanja zdravja, kar se največkrat pripeti obupanim osebam, ki nimajo več volje za življenje!
Konrad Ajster
|
Na vrh
|
Sledi
Objavi
|
|
Anubis
profesor
Pridružil/a:
ponedeljek, 02. avgust 2010
Prispevkov:
137
|
Citiraj
četrtek, 09. junij 2011
ob
21:29
Lahko napišete kaj več o tej "Biotronika nova veda"? Hvala
|
Na vrh
|
Sledi
Objavi
|
|
Betica
stažist
Pridružil/a:
torek, 22. junij 2010
Prispevkov:
46
|
Citiraj
četrtek, 09. junij 2011
ob
21:48
@Anibus, kot redna obiskovalka portala viva.si, lahko rečem, da je gospod Konrad o svoji Biotroniki "spregovoril " oz. napisal več kot dovolj v večih komentarjih člankov in debatah... ,preberi ( klikni na njegovo ime in izpisale se ti bodo vse dejavnosti na portalu). Meni osebno njegova Biotronika zveni pač kot še ena alter epp za svojo teorijo - rešiteljico za vse probleme; od težav z seksom naprej...
|
Na vrh
|
Sledi
Objavi
|
|
Anubis
profesor
Pridružil/a:
ponedeljek, 02. avgust 2010
Prispevkov:
137
|
Citiraj
petek, 10. junij 2011
ob
08:06
Hvala Betica, tudi meni se to sliši kot epp, vendar se nisem trudil klikniti na njegovo ime :)
|
Na vrh
|
Sledi
Objavi
|
|
Konrad Ajster
profesor
Pridružil/a:
petek, 28. januar 2011
Prispevkov:
207
|
Citiraj
nedelja, 12. junij 2011
ob
22:10
[quote"Anubis je napisal/a: Lahko napišete kaj več o tej "Biotronika nova veda"? Hvala
Dovolj imam napisanega za tistega, ki ga dejansko zanima resnica, ki nam je skrita v naravnih zakonih!
Več: http://sites.google.com/site/biotronikanovaveda/OBJAVA RAZISKOVALNEGA DELA BIOTRONIKA/
|
Na vrh
|
Sledi
Objavi
|
|