Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

'Tebušnjaki' oz. ohlapne trebušne mišice med nosečnostjo

Citiraj
Punce, jaz imam zelo nenavaden problem. Pred zanositvijo sem skrbela, da sem bila zelo fit in na trebuhu sem imela zelo lepe trebušne mišice. Sedaj v nosečnosti, pa so se mi mišice na trebuhu kar malo razmaknile med seboj. Priznam, da to zgleda malo nenavadno, vendar menim, da bom po nosečnosti spet nazaj fit, no vsaj tak plan imam. Menite, da bi me morale te razmaknjene mišice kaj skrbeti? Zgleda namreč ne prav lepo.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Nataša, v materinski šoli so nas opozorili, da to zna biti problem. Baje so to ohlapne trebušne mišice, ki nič ne pomagajo med porodom. Na eni nosečki so nam tudi pokazali kako to zgleda. Če se uležeš na hrbet in pokrčiš noge, se prav lepo vidi dve razmaknjeni mišici na trebuhu. Priporočili so nam, ja res se bo slišalo nekoliko nenavadno, trebušnjake, seveda takšne, primerne za nosečnice. Tako, da ležimo na hrbtu, pokrčimo noge, roke postavimo za vrat in malo, ne na silo dvigujemo glavo. Na ta način krepimo te trebušne mišice, ki jih bomo potrebovale med porodom.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Aha, tudi v reviji Viva so pisali na to temo. Tole so zapisali:

" Preprečite ohlapnost trebušnih mišic in kilo

Trebušne mišice so med nosečnostjo podvržene največjemu raztezanju in pritisku. Pogosto se raztegnejo in postanejo ohlapne, neredko pa se pojavi sprememba, imenovana dehiscenca: vezivno tkivo, s katerim so zraščene trebušne mišice, popusti, in na tem mestu se pojavi trebušna kila.

Pritisk na trebušne mišice in njihovo pretirano raztezanje lahko preprečite z nekaj preprostimi ukrepi: s postelje vstajajte tako, da se naprej obrnete na bok. Izogibajte se enostranski vadbi, denimo pretiranim vajam za trebušne mišice v ležečem položaju. Med dvigovanjem in nošenjem bremen ne zadržujte sape.

Trebušno kilo lahko ugotovite takole: lezite na hrbet, pokrčite kolena, stopala naj bodo na tleh. Glavo in ramena počasi dvignite s tal, brado oprite na prsi. Trebušno kilo lahko v tem položaju zatipate kot izboklino med žličko in popkom, na mestu, kjer se trebušne mišice "razmaknejo".

Ohlapnost trebušnih mišic lahko preprečimo, če dovolj zgodaj začnemo s krepitvijo trebušnih in hrbtnih mišic ter mišic medeničnega dna (Keglove vaje). Pomembna je tudi redna aerobna dejavnost (hoja!) in normalno, torej ne pretirano, povečanje telesne teže."

http://www.viva.si/V-gibanju/3508/Telesna-dejavnost-med-nose%C4%8Dnostjo
Na vrh Sledi ZS Objavi