Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Prihranite s Programom zvestobe Telekoma Slovenije


Uporabniki mobilnih in/ali fiksnih storitev Telekoma Slovenije se lahko brezplačno vključite v Program zvestobe Telekoma Slovenije, ki svojim članom prinaša številne ugodnosti. Prijavite se lahko v Telekomovem centru, lahko pa tudi prek portala Moj Telekom ali s poslano izpolnjeno pristopnico, ki je objavljena na telekom.si. Nekaj točk prejmete že ob prijavi, kasneje pa se vam točke zbirajo samodejno in brez obveznosti.

Točke unovčite do 31. marca

Zbrane točke zvestobe iz leta 2015 lahko unovčite oz. zamenjate za ugodnosti samo še do 31. marca 2016.

Zbrane točke lahko unovčite za različne ugodnosti in tako prihranite. Točke lahko zamenjate za:

  • popust pri nakupu izdelkov v Telekomovih centrih in E-trgovini:
že 10 točk lahko unovčite za ugoden nakup izdelkov na 24 obrokov, točke pa lahko unovčite tudi za 5, 10, 20 ali 40 EUR popusta pri nakupu najnovejšega mobitela, tablice, prenosnika, torbice ali ovoja, zvočnikov, slušalk in klasičnega telefonskega aparata;

  • popust na mesečnem računu za 10 ali 20 EUR:
500 oz. 900 točk lahko vsake štiri mesece zamenjate za popust na mesečnem računu za 10 oz. 20 EUR;

  • polnitev računa Mobi za 10 ali 20 EUR:
račun Mobi lahko napolnite sebi, lahko pa s polnitvijo računa Mobi razveselite tudi svoje vnuke;

  • izbrane storitve Telekoma Slovenije:
200 oz. 400 točk lahko enostavno zamenjate za izbrane filme in/ali risanke iz videotek na SiOL TV v vrednosti 5 oz. 10 EUR (izbrane vsebine si lahko ogledate v obdobju enega leta).

Točke lahko zamenjate za izbrano ugodnost na portalu Moj Telekom (https://moj.telekom.si) ali v Telekomovem centru.

Preverjanje stanja točk

Člani Programa zvestobe lahko stanje točk preverite na svojem mesečnem računu Telekoma Slovenije, na portalu Moj Telekom ali prek SMS-a (z nosilne številke pošljite SMS z vsebino PZ TOCKE na 1919).


Dodatne točke

Poleg rednega samodejnega dodeljevanja točk lahko nekaj dodatnih točk pridobite tudi sami. 200 dodatnih točk dobite ob včlanitvi v Program zvestobe prek portala Moj Telekom. Dodatnih 50 točk na mesec dobite, če se naročite na skupni račun, ki vam hkrati prinese večjo preglednost nad računi za telekomunikacije. Dodatnih 200 točk pa lahko prejmete, če se odjavite od prejemanja tiskanih računov in se naročite na e-račun.

Portal Moj Telekom

Portal Moj Telekom postaja vedno bolj priljubljen, saj vam omogoča, da sami upravljate s svojimi naročniškimi in predplačniškimi razmerji pri Telekomu Slovenije. Prednost portala je tudi v tem, da vam omogoča odličen pregled nad porabo storitev, dostopen pa je prek računalnika, tablice in mobitela. Hkrati lahko koristite prednosti Programa zvestobe in ugodneje nakupujete v E-trgovini, enake prijavne podatke pa uporabite tudi za dostop do spletne televizije TViN.

Več na: telekom.si/program-zvestobe


Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

telekom

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.