Halo Doktor: Razlaga izvidov

Pozdravljeni!

Že dalj časa sem čutila bolečine v ledvenem in vratnem delu hrbtenice, zdaj pa me boli tudi stopalo, tako da na desno nogo ne morem več normalno stopiti. Bolečino in mravljince sem občutila tudi v mirovanju. Obiskala sem osebnega zdravnika, ki mi je izdal napotnico za RTG ter MR vratne in ledvene hrbtenice. Obe preiskavi sem že opravila in prejela tudi izvide. Ko sem želela pridobiti razlago izvidov oziroma mnenje osebnega zdravnika, se je ustavilo (zdravnik bi bil na voljo šele čez teden dni). Bolečine so res že hude in dolgo trajajo, zato si želim čim prej izvedeti, kaj kažejo izvidi, kako se lotiti reševanja težave, predvsem pa me zanima, ali bi potrebovala nadaljnje zdravljenje pri specialistu. Pri vaši zavarovalnici imam sklenjeno zavarovanje Specialisti z asistenco. Lepo prosim za vašo pomoč pri reševanju mojih težav.

Jana iz Komende

Spoštovana gospa Jana,

pred kratkim smo zavarovanje Specialisti z asistenco dopolnili z novim dodatnim kritjem Halo Doktor, kar vam omogoča hiter in preprosto dostopen zdravstveni posvet na daljavo. To pomeni, da se lahko o svoji težavi po video ali telefonskem klicu posvetujete z zdravnikom družinske medicine praktično takoj.

Svetujemo vam, da dodatno sklenete kritje Halo Doktor in ga priključite k svojemu zavarovanju Specialisti z asistenco. Zdravstveni posvet Halo Doktor boste lahko imeli že naslednji dan. Hitra diagnoza in začetek zdravljenja vam bosta zagotovo olajšala stanje.

Pogovor z zdravnikom v okviru kritja Halo Doktor poteka tako:

  • Prijavite se na spletni strani halodoktor.si/generali in izberete takojšen videoklic z zdravnikom (povezava se običajno vzpostavi v 15 minutah) ali si rezervirate termin, ki vam ustreza.
  • Posvetujete se lahko o trenutni zdravstveni težavi ali že dia­gnosticirani bolezni. Ob prijavi termina lahko v aplikacijo naložite tudi svojo zdravstveno dokumentacijo, ki jo potrebujete za posvet z zdravnikom.
  • Zdravnik vam svetuje glede vaše težave in pojasni, kaj piše v izvidih. Lahko vam izda tudi tako imenovano Halo Doktor napotnico, ki nadomešča tisto, ki bi jo sicer dobili od svojega izbranega zdravnika. Uveljavljate jo v okviru zavarovanja Specialisti z asistenco in za te storitve ne potrebujete napotnice svojega osebnega zdravnika.
  • Po opravljenem pogovoru z zdravnikom v nekaj minutah na svoj e-naslov prejmete izvid, in če je potrebna, Halo Doktor napotnico za nadaljnje zdravljenje.
  • Če vas zdravnik napoti na nadaljnje zdravljenje, to Halo Doktor napotnico pošljete v naš asistenčni center Asistenca zdravje. Prijazni svetovalci vam hitro uredijo termin za nadaljnje obravnave.

Ključna prednost zdravstvenega posveta Halo Doktor je hitra pridobitev mnenja zdravnika, saj je posvet na voljo vse dni v tednu med 6. in 22. uro, tudi med prazniki. Poleg tega je število vaših klicev neomejeno, tako da lahko zdravnik spremlja zdravljenje in vaš napredek.

Zadovoljni zavarovanci, ki so že imeli posvet z zdravnikom Halo Doktor, pravijo:

»Občutek, da se zdravniku nikamor ne mudi in da naju nihče ne zmoti med najinim pogovorom, mi je pomenil ogromno.«

»Hitro nama je uspelo vzpostavili medsebojno zaupanje, čeprav sva se videla prvič.«

»Zdravnik je bil odprt za vsa dodatna vprašanja, ki sem jih imela.«

»Najbolj mi je bilo všeč, da si je zdravnik vzel čas in razumel težave z moje perspektive.«

»Tako hiter odziv, še bolj pa možnost obiska pri ortopedu že čez tri dni sta me zelo presenetila. Do ortopeda sem prišla v izjemno kratkem času, na obisk pri svojem osebnem zdravniku v javnem zdravstvu pa še vedno čakam.«

Lep pozdrav,
Špela Kopač, specialistka za zdravstvena in nezgodna zavarovanja, Generali zavarovalnica

Mirjam Toporiš Božnik

mag. Mirjam Toporiš Božnik certificirana apiterapevtka in NLP praktik hipnoze

Postavi vprašanje

Gregor Kavčič

dr. Gregor Kavčič dr. med. spec. ortopedije

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki