Kako najhitreje, povsod in kadarkoli do posveta s splošnim zdravnikom?

Je tudi vaš osebni zdravnik zelo obremenjen? V zadnjem letu še bolj kot ponavadi? Se vam je že zgodilo, da ga z bolečino v zapestju niste mogli hitro obiskati zaradi trenutnih razmer?

Vaše zdravstveno stanje ni bilo za nujno obravnavo, zato ste termin pri svojem osebnem zdravniku dobili po določenem času, ko vas je zapestje še bolj bolelo. Dogodki lahko potekajo tudi drugače! Dobro počutje bi si lahko povrnili hitreje, če bi se z zdravnikom pogovorili ob nastali težavi in takoj dobili napotke za zdravljenje.

Zdravnik oddaljen le klic od vas

Številnim storitvam, ki jih je mogoče danes opraviti na daljavo, se pridružuje tudi videoposvet z zdravnikom, ko zdravnika preprosto pokličete in mu zaupate svoje težave. Sodobne tehnologije tako omogočajo tudi hitrejši začetek zdravljenja in bolj kakovostno življenje.

Kakšna je pot do diagnoze po videoposvetu in ali je zanesljiva?

»V usmerjenem pogovoru nam bolnik opiše aktualne težave, kako je do njih prišlo in druge podrobnosti, kot so prejšnje bolezni in bolezni v družini. Bolnik pove, katera zdravila jemlje, ali je morda alergik in podobno. Pogovor je odvisen od vrste težave, ki jo ima. Če že ima izvide specialistov, laboratorijskih in drugih preiskav, jih posreduje prek aplikacije. Dokumentacija nam pomaga pri odločitvi, kako naprej,« pojasnjuje Žiga Hladnik, dr. med., specialist družinske medicine.

Kot pravi, je zgodba o razvoju težav odločilna za postavljanje diagnoze: »Bolnik nam jo pove na podlagi usmerjenih vprašanj in tako zberemo kar od 80 do 90 odstotkov podatkov. Telesni pregled, laboratorijske preiskave in slikovne preiskave torej v večini primerov dajo manj informacij, vendar pa so včasih nujni.«

Gotovo vas zanima, kako zanesljiva je takšna diagnoza? »Diagnoza po telefonu in tudi videoklicu je praviloma delovna diagnoza. To pomeni, da govorimo o določeni verjetnosti za bolezen. V družinski medicini se namreč pogosto srečujemo s stanji, ko bolezen še ni toliko razvita, da bi bila diagnoza zanesljiva. Videoklic pa nam omogoči tudi sliko klicatelja in s tem splošno oceno stanja ali oceno njegovega prizadetega dela telesa, kar je že tudi del telesnega pregleda in tako dopolnjuje pogovor. Ugotovimo lahko, ali je potreben specialistični pregled, oziroma določimo potek zdravljenja,« iz izkušenj opisuje Hladnik.

Storitev Halo Doktor za videoposvet z zdravnikom

Videoposvet z zdravnikom Halo Doktor omogoča sklenjeno najbolj priljubljeno zavarovanje Specialisti z asistenco zavarovalnice Generali. Zdravniki splošne in družinske medicine nove storitve Halo Doktor so klicateljem na voljo takoj ali v predhodno dogovorjenem terminu, tudi ob koncu tedna in za praznike. Uporabniki sami izberejo termin, ki jim najbolj ustreza, da se povežejo z zdravnikom, če želijo, tudi takoj.

Kaj pravijo uporabniki?

»V trenutnih okoliščinah je do mojega osebnega zdravnika res težko priti, zato sem se zelo razveselila storitve Halo Doktor. Dobrodošlo je, da mi ni bilo treba iti na pot, si urejati prevoza in skrbeti za varstvo dveh otrok. Presenečena sem bila nad enostavnostjo rešitve, kako je bilo vse preprosto in hitro. Največ mi je pomenilo, da si je zdravnik zame vzel čas, njegov odnos pa je bil zelo profesionalen in prijazen, čeprav sva se šele spoznala. Do zdaj sem imela že dva videoposveta z zdravnikom. Pohvale vredno, da je mogoče tudi to urediti na daljavo!« je o svoji izkušnji povedala 38-letna Ivica L.*, ki ji je posvet na daljavo prihranil veliko časa in skrbi.


6 prednosti storitve Halo Doktor


1. Dostopnost zdravnika vedno – tudi, ko so osebni zdravniki odsotni ali težje dostopni zaradi epidemije: vsak dan, tudi med prazniki, med 6. in 22. uro.
2. Zdravnika lahko pokličete od koderkoli, tudi iz tujine, ob terminu, ki vam najbolj ustreza.
3. Zdravnik Halo Doktor spremlja vaše bolezensko stanje in vam je na voljo večkrat.
4. Po videoposvetu vam izda izvid, napotke za zdravljenje, lahko tudi beli samoplačniški recept za zdravila ali napotnico za nadaljnje zdravljenje v okviru Specialistov z asistenco.
5. Zaradi hitre obravnave omogoča videoposvet zgodnje odkrivanje zdravstvenih težav.
6. Zdravniki Halo Doktor ponujajo tudi pregled zdravstvene dokumentacije in svetujejo pri načrtovanju zdravljenja.


Želite izvedeti več?

Več o novi storitvi Halo Doktor, ki jo omogoča zavarovanje Specialisti z asistenco, lahko izveste tudi po telefonu 080 81 10.


*Ime uporabnice je zaradi varovanja zasebnosti spremenjeno, izkušnja s storitvijo Halo Doktor pa resnična.

Galerija

»Videoklic nam omogoči tudi sliko klicatelja in s tem splošno oceno sta-nja ali oceno prizadetega dela telesa, kar je že tudi del telesnega pregleda in tako dopolnjuje pogovor. Ugotovimo lahko, ali je potreben specialistični pregled, oziroma določimo potek zdravljenja.« Žiga Hladnik, dr. med., specialist družinske medicine

Olja Repež

Olja Repež osebna stilistka (Image Consultant)

Postavi vprašanje

Peter Topić

Peter Topić univ. dipl. soc. del., TAP, CSAT zasvojenost s seksualnostjo, seksualna anoreksija, druge nekemične zasvojenosti, čustveni incest

Postavi vprašanje

Svetlana Novak

Svetlana Novak diplomirana medicinska sestra

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki